Så var man hos mormor och morfar ...

Mamma och pappa är på begravning medans jag och småsystrarna är här hos mormor och morfar. Vi ska äta sushi till lunch :D Jag kommer antagligen bara vara här idag. Har iaf inget annat inplanerat. Nästa vecka kommer vi som sagt att börja renovera där nere. När pappa är klar med taket förstås ... Vaknade av att det började spöregna redan klockan 6 imorse och tydligen hade det börjat läcka in. Jag vet inte om mamma och pappa sov med takfönstret öppet eller vad det var som hände men det läckte iaf in och de stod och skrek vilket gjorde det ytterst svårt för mig att somna om men tillslut lyckades jag. Tyvärr vaknade jag ju ungefär hundrafemtioelva gånger innan jag bestämde mig för att gå upp. Då var klockan halv tio :) När mamma och pappa stack skyndade vi (Jag och Cinthia dårå) oss att klä på oss osv sen hoppade vi på bussen hit. Isalei var redan här. Nu försöker mormor trycka i mig lite frukost vilket jag inte alls är sugen på ... Jag väntar tills lunchen istället. Bloggar mer sen <3

Kopierat från min blogg alldeles nyss då jag inte orkade skriva ett nytt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0