SVERIGERESAN ! :D

Som ni kära bloggläsare vet har jag och min familj vart på en "sverigeresa"
I tisdags åkte vi (jag & min familj + mormor och morfar) till Farmor och farfars landställe sen på 
onsdagen åkte  vi till Vimmerby och astrid lindgrens värld ...
Där var vi under dagen och på kvällen åkte mormor och morfar hem och våran
familj åkte vidare till Degerhamn (öland) där vi tog in på ett pensionat ,södra bruket hette
det :)
Och under dagarna besökte vi bland annat Långe Jan, ,Långe Erik och Ölands djur & nöjespark :D
Igår åkte vi från underbara öland till Norrköping under en natt och nu för några timmar kom vi hem ♥
Snart blir det även Leksand och Turkey :D
Nu tänkte jag visa er lite bilder från sverigeresan..


Ursäkta jag är osminkad och håret ser knas ut :'s

Långe Jan ! :)

jag på en jefligt rolig gunga :D
Det var lite bilder men ni kan få fler sen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2011-07-24 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0