TIDSINSTÄLLT TEST :)

Personligt
Namn: Isabella "Bella" Bergström 
Piercingar: öronen ..
Tatueringar: nä
Längd: ingen aning
Skostorlek: 38-40 :)
Hårfärg: brunett men min naturliga hårfärg är cendré
Är du kär i någon: A, Rob ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland :)
Tänker du på att ta självmord: Näääää
Dricker du alkohol: när jag får , men jag suuuper inte ;)
Röker du: Nej fan ;)
Vilket shampo använder du: Vad fan är det här för frågor ?:s
Vilken parfym använder du: just nu : Star nature - Bubblegum
 
Vad är du rädd för: Ormar,pedofiler,Denzel Crocker,nålar osv :)
Gillar du att tvätta: Jah :)
Gillar du berg-och-dalbana: Arå !
Senaste
Film du hyrde: Ingen aning ._.
Film du köpte: Harry potter och halvblodsprinsen ?...
Låten du lyssnade på:Everytime we touch - Cascada
Personen du prata med: Adam (a'
Tv program du tittade på: Cats 101 ,hahahaahahahah
Personen du tänkte på: Rob :D
Personen du fick mail av: Kollar aldrig min mejl :p
Personen du fick brev av: vte fan :)
Personen du fick sms av: Örjan kanske..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår :p
Annat
Vad har du gjort idag: Väntat på att åka till landet
Var det kul: näääe
Hur tidigt går du upp: 9 tiep
Vad ska du göra idag: Åka till landet :D
Är du seriös: Sometimes ;)
Vad är du allergisk mot: Falska människor ;) och älgar o.O
Just nu
Var har du ont: Mitt lilla huvud :(
Var är du just nu: Hemma
Smsar du just nu: näpp
Har du ätit nyligen: mm
Antal
Gånger du varit kär: mååånga
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång typ
Hjärtan brustit pågrund av dig: aa
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 4 ?
Ärr du har på kroppen: 6 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt parfymen ? :) Jag har en som heter Pink Suger! Kostar runt 400-500 med det är den värd!! :)

2011-08-03 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0