Tillbaka blick på sommaren 2010.

Sommaren 2010 var den bästa sommaren jag någonsin haft men även den sämsta.
Jag träffade vänner för livet ♥
Var på Kollo i 7 dagar.
Var på ridläger i en vecka och kom väldigt nära skimmeln Winden ♥
jag reste till Turkiet i en vecka ♣
Det var bara lite utav det som hände under min sommar 2010.
Det var bara utdrag från min sommar .
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och rätta till allt som jag gjorde fel.
Nu tänkte jag säga dom 2 sämsta sakerna som jag verkligen ångrar att jag gjorde.
Det första var att jag bestämde mig för att ta ett uppehåll i ridningen
som ledde till att jag inte kunde vara Goliats skötare längre.
och det andra var att jag bråkade med
2 utav mina vänner som betyde allt för mig,
bara för er nyfikna så att ni slipper fråga sen så 
kan jag beskriva vad exakt som hände.
Det började med att jag och mina två vänner som vi kan kalla..
Fritiof och Fridolf.
Innan sommarlovet småbråkade vi över onödiga saker.
Och när jag kom hem från ridlägret visades det att F&F hade gått
bakom min rygg i flera veckor.
När dom till slut berättade vad dom egentligen tyckte gick mitt hjärta i bitar.
Jag kunde inte gå till stallet längre eftersom att jag skulle börja gråta om jag såg dom.
Men nu ett år efter allt har mitt hjärta läkt men det finns självklart ett
litet hål som aldrig läker.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0