Tjenis penis ...

Örjan/Celicia här :) Skulle som sagt gästblogga lite medans Bella är borta. Vet inte riktigt vad jag ska skriva ... Vad vill ni att jag ska skriva om ? Idag skriver jag bara lite om min dag. Idag så vaknade jag runt 9 tiden. Då gick jag upp och gjorde mig iordning eftersom att vi (Jag och min syster) skulle träffa våra sysslingar. Sen bestämde vi att vi skulle  vara hemma hos oss istället så då fick jag skynda mig att städa huset ... Lite synd eftersom att det var så fint väder idag. Jag hade mycket hellre legat ute i solen ett par timmar än att städa. Anyway ... Vi hade det iaf askul. Som vanligt :) Vi studsade studsmatta och efter det gick vi mot parken där vi hängde ett tag. Sen började vi röra oss mot centrum för att köpa glass men vi ändrade oss och gick istället till Donken och köpte varsin Mcflurry Ballerina kladdkaka. När vi hade ätit klart gick vi ut till lekställningen och drev med småungar. Sen gick vi hemåt. Berättar bara lite kort nu för min faster och hennes sambo är här så jag ska ta och vara lite social :) Kortfattat så hade jag det skitkul idag. Imorgon ska jag antingen åka till nynäshamn med syrran och mormor eller storstäda fågelburen. Fågelburen måste jag städa hur som helst imorgon ... Man får ju passa på när huliganerna inte är hemma ;) Iaf, ska dra upp nu ! Kram <3 Kanske slänger in ett inlägg senare. Får se. Annars bloggar jag mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0