varför bloggpaus.

Berättade ju att jag funderar på att ha bloggpaus.
Anledningen är att nu på sommaren så vill jag göra
annat än att sitta vid datorn hela tiden.
Jag menar datorn finns ju hela året men sommarlovet varar bara några
veckor, sen är man tillbaka i skolan och längtar ihjäl sig
till att få göra det man missade under sommarlovet innan.
Och jag vill inte behöva känna så när jag är tillbaka plus att
jag har väldigt mycket att göra i sommar kan nämna några av sakerna i ett annat inlägg.
Tänkte även göra en "to do list" till sommarlovet.
Och jag vet att halva sommaren har gått men vad ska
jag göra åt det jag ska försöka få den bästa sommaren någonsin.
Det är väl ändå inte bara jag som känner så , att man vill chilla under sommarlovet ?.
Och umgås med dom man tycker om såklart.
Så jag åter kommer imorgon angående bloggpausen .

Dagens outfit | Linne från h&m|Shorts från ginatricot| tights från lindex (?)| kamera från Canon
Och Bella från mammas mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0