At home again

Nu är jag hemma igen . Skönt men hade ändå varit kul att stanna längre, Min Midsommar var sk*tbra
hur var eran ?
I fredags kom vi till "stugan" runt halv 1 då hoppade vi studsmatta samt väntade på att resten skulle komma.
Efter ett tag dvs 1 timme kom alla förutom mormor och morfar .
Då gick min familj, min morbror Andreas hans flickvän Anna och son Sebastian (min kusin),Min moster Sofie hennes pojkvän Micke och deras dotter Alva.
 ner till ladan för att fira midsommar genom att dansa,delta i tävlingar och köpa lotter.
Men vi kom nästan försent så vi  han bara med att dansa och att hoppa säck.
Sen traskade vi hemåt igen då kom Mormor,Morfar och Nova .
Vi började med middagen som bestod av "buffé".
Sen blev dom vuxna fulla vi gick och lade os och vaknade på morgonen därpå :)
Då åkte vi bland annat till Flygfyren för att handla mat,godis och nödvändigheter .
 Jag själv köpte ett läppsyl som Adam senare kastade bort -.-
På kvällen hade vi mys uppe i en av stugorna .
Och idag var vi på Flygfyren igen
 och på hem vägen åkte  Jag,Mamma,Pappa och Emma till Barkarby centrum .
Juste fick även med mig 6 stycken filmer från Flygfyren.
För att slippa kommentarer som "vilka filmer var det ?" skriver jag det här.
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Imagine that (stavas) ?
Bröllopsfotografen
Wild Child
Det regnar köttbullar
&
Patrik 1,5
ps. Jag har blivit beroende i Twilight böckerna . Och nej jag har inte läst dom förut :) Har snart läst ut första boken och imorgon ska jag köpa "När jag hör din röst" ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0