HAUL INLÄGG

Tänkte visa vad jag köpte när jag var i Farsta med Emma, Angela,Celicia & Cinthia .
Inne på SIX köpte jag :

Detta söta halsband är nog mitt bästa köp..det föresteler en jorgubbe och det kostade 60 :-

Ett jätte fint armband som jag och Morris tog sönder.. Det kostade 20 kronor och jag ska köpa ett nytt !
Sen även 2 andra armband..
Inne på CUBUS köpte jag :


Denna midjekjol för 59:-
Inne på GT köpte jag :

En skolavslutningsklänning  för 199:-
&

Köpte även detta Glassiga linnet för 99:-
Inne på Ur&Penn köpte jag :

Déssa supergulliga berlocker <3 dom kostade 20 kronor styck.
På Lindex köpte jag detta:

Denna glasögonspåsen :s för 0 :-
&

Dessa solglasögon för 60:-

ÄR SUUPERNÖJD MED MINA KÖP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0