Kryssning!

Tjabba tjena hallå alla bloggläsare! , Om ca 5 timmar sticker jag iväg med mamma pappa och Emma på kryssning blir borta tills imorgon kväll då ska jag hem till Klara & Saga på övernattningsfest så det blir nästan ingen bloggning från min sida men kommer fixa några tidsinställda inlägg och om det finns datorer på båten bloggar jag självklart därifrån!. Kameran följer med om jag hittar laddaren som är bland allt bråte , annars lånar jag Emmas digitalkamera . Men innan kryssningen måste jag packa, ta bort plåstrerna från armen :s , duscha osv.
Jag hoppas ni kommer gilla dom tidsinställda inläggen som kommer handla om allt från Tårtor till bäverankor och fakta.
PoK Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0