läs!

Tänkte bara säga en sak till alla er bloggläsare som tjatar om att man inte ska lägga upp bilder på dom man är osams med . Jag menar jag och Nora är ovänner sen ett år tillbaka (tänker inte gå in på detaljer) men bara för det hindrar det inte mig från att lägga upp bilder på mig och henne ? , förresten ingår det i MITT privat liv och ni bloggläsare har ingenting att säga till om när det gäller det . Men om nora skulle be mig om att sluta lägga upp bilder på henne & mig skulle jag respektera  det för det handlar lika mycket om henne som mig.

Bara för att Nora är med på denna bild ska jag inte få lägga upp den då även om jag gillar den ?
Respektera det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0