Min shopping i Haninge centrum

Nu tänkte jag visa upp alla KLÄDER jag köpte i haninge . Köpte även lite saker på inn och finn men det var bara lite "skräp" inget nödvändigt att visa :) köpte även en bh och ett par trosor på lindex som jag glömde fota oj glömde visst att fota bikinitrosorna jag köpte på cubus också  menmen ;)
Inne på Gina Tricot köpte jag :

en bikini för 50 kronor per del :) (rea!)

En tshirt för 50 kronor :)

och en till tshirt för 50 kronor.
 På h&m köpte jag :

En magtröja/kort tshirt för 50 kronor .

en tshirt med v-ring där framme :) kostade 50 kronor !

en "lång" magtröja med 3/4 armar kostade 75 kronor (trorja)

ännu en magtröja för 50 kronor :)
&

en poncho/hoodie ;s den har armar och luva men är ändå en poncho .. den kostade hundra spänn.
och
på cubus köpte jag :

ett par pyjamasbyxor för 84 kronor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0