Mina favoritväskor part 1.


Denna lilla kuvertväskan från ginatricot är väldigt bra/smidig på till exempel gröna lund.
passar till fester och den kostade nog 150 kronor kanske ?. (den är grön inte vit)

Den här otrooligt söta svarta "säck/påse väskan " från Lindex är faktiskt ett nytt inköp kostade 150 :- (!)
Jag ÄLSKAR denna väska den är så smidig & enkel . Passar både till vardag och fest !

Denna praktiska kamera väska från hold it köpte jag på Gekås för 89 kronor om jag inte minns fel.
Den förvarar jag mitt objektiv i .

Den här väskan är nog den jag används mest i skolan, den kommer från kappAhl tror jag.
Det är min mosters gamla , Finns inga mer ord än I LOVE IT

Denna coola väskan fick jag på min 12 årsdag av mormor :D
den kommer från ginatricot och är alltid med mig på grönan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0