Never let you go.

Hejsan alla blåbär ! . Idag skulle jag och Emma gått på bio  men vi är panka och pappa har alla pengar så det blev inte så :( skulle vilja gå på grönan men det kostar att åka färja + att köpa en remsa så det blir väl att sitta hemma vid datorn istället. Skit också ! ´Har faktiskt inte varit på gröna lund på 1 månad  :p Har nyss ätit frulle och nu ska jag sitta och böla över att jag vill tillbaka till Östergården. Fast nä till att böla men ja till att jag vill tillbaka :(
Ska nog sätta på en film senare .. Never say never tror jag det blir . Om den nya datorn vill samarbeta ...  juste det hade jag glömt berätta vi har köpt en ny dator&skärm skärmen är större än den förra och datorn är snabbare.
När jag har publicerat det här inlägget ska jag dunka musik vi drogade på kollot,längta tillbaka,och se på en film.. :)
Ha det bra alla !

Sjöjungfruarna My, Tess , Honken,Jag och Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0