Svar på frågestunden

Vad har du för mobiltelefon ?
Svar: en rosa sonyericson zylo :)
 favoritlåt?
S: Just nu är det 17 år med veronica maggio
 favoritskådespelare?
s: Robert Pattinson ♥
 favoritskådespelerska?
S: Dakota Fanning eller Lindsay Lohan
 favoritfärg?
S: det varierar ..men rosa kanske .. :)
 och favoritmusiker ?
S: Veronica Maggio, Daniel Adams- Ray eller Oskar Linnros.

Vem gör dina headers ? :)
s: Vissa gör jag själv, den jag har nu har min kompis Michelle gjort :)
vad heter du i efternamn?
s: Bergström Brandt
 är du döpt?
Ja
  vart döptes du ?
Katarinakyrkan tror jag (?) 
när döptes du ? :)
11 maj 1997 samma dag som min killkompis Chrille föddes :)
Vad vill du jobba med när du blir stor ?,
s: Gud jag vet inte.. Men fotograf eller kock kanske ;) sen tycker jag reseledare
låter kul ^^
 
Får man komma fram till dig och hälsa på stan ? :)
S: Ja gud ja ! tycker det är jättetrevligt  :)
Bråkar du ofta med dina syskon ?
Med Emma ja , med Adam nja ..:) 
får du månadspeng/veckopeng?,
s: yes 500 i månaden
 Bäddar du din säng varje dag ?
s: Jag försöker men det går inte så bra :) så mamma står
oftast för bädningen :d
Vilket är ditt favorit program på tv?
S: The simpsons !
 Vilket var ditt favoritprogram/film när du var liten?
S: min favorit film var säkert nån disneyfilm..och favoritprogram Teletubbies.
 Vilket program/film är den tråkigaste du har sätt ?:)
s: Jag tycker att Totally spies är skit tråkigt , tråkigaste filmen är
nog Anne franks dagbok..
Vart redigerar du dina bilder?,
s: Jag redigerar inte mina bilder :) men jag fixar logans i picnik ;) 
om du skulle beskriva dig som en seriefigur/filmfigur vem skulle det vara då (tecknad) ?
S: en blandning mellan Stitch och långben..
Klumpig och galen :)
Nämn dom 3 personer som betyder mest för dig (ej någon i din familj,släkt)
s: Alicia , Michelle och Celicia . Självklart
finns det ännu fler som betyder mycket men dessa 3 betyder mest ♥

 , Hatar du någon just nu ?
S: Om jag gör..
, Är du kär i någon just nu ? Vem isåfall :)
s: Ja en är privat men den andre är Robert pattinson :)
Vad är roligast med ridning och vad är tråkigast ? :)
s: Roligast är nog att man lär känna massa nya kompisar
dvs hästar och människor, Tråkigast är att det är en farlig sport och att man
skadar sig lätt :/
Vilken ögonfärg har du ?
S: Bruna , men skulle vilja ha blåa.
 favoritläppprodukt?

Hur lång är du?
s: Mellan 165 - 175 cm . :)
 hur långt är ditt hår ?
S: Typ till början av revbenen :) 
vilket är ditt favoritplagg ?

Vad har du för bh - storlek ? , hur många har du kysst ?
S: Det har inte du med att göra ;)
Vad är det bästa/sämsta med dig ??
s: Det bästa är att jag är ärlig och att mitt hår växer som ogräs
Det sämsta är att jag är blyg och biter på naglarna.
Hur ofta befinner du dig på grönan ?
s: Minst en gång i veckan nu på sommarlovet :)
 Har du något landställe ?
s: Japp 2 stycken ett i östergötland och ett i norrtälje  
vilken ridskola rider du på ? :)
S: Ingen just nu . men ska börja på ågesta eller enskede.
Vilka tidningar brukar du läsa när du läser tidningar?
S: Frida,Julia,KP, Härliga Hund osv :)
kan du börja göra videobloggar?
S: Ja såfort jag har köpt en ny digitalkamera. :)
vilken är din favoritfilm ??
S: New moon eller det regnar köttbullar :)
Hur gammal är du ? :)
s: Jag är en tjej på 14 vintrar :)
Vilket land skulle du helst resa till ?
s: Japan eller Thailand typ :) fast USA också :) 
Hur länge har du´bloggat ?
s: typ 2-3 år ;p
  har du fler bloggar en denna ?
s: Yes
 Vilka bloggar brukar du följa ?
S: Fokis.se, Isabelles.nu, min mosters blogg och kompisars bloggar :^)
Ps jag ÄÄLSKAR din blogg men kan du lägga upp mer bilder ? ^w^
s: för det första Tack ♥ för det andra japp det kan jag :)
Beskriv dig själv med 3 ord ! :)
S: Ärlig,kompiskär & Random
Vilket är ditt favoritdjur ?
S: Hund, Häst eller tiger :) 
När börjar du skolan ?
s: Jag vet inte det beror på om jag byter skola eller inte :)
Ska du börja rida igen isåfall vart och när ?
s: Ja efter sommarlovet , vet inte riktigt ågesta eller enskede :)
 vad heter din sköthäst om du har någon ?
S: Jag är inte skötare längre ;( men min senaste hette Goliat ♥

Är du helsvensk eller har du typ rötter i något annat land?
s: Nope är helsvensk :)
gillar du sushi?
s: NEJ usch :)
vart skulle du vilja bo om du INTE bodde där du bor nu ?
s: I något varmt land :)
Ska du resa någon ting i sommar ?
s: Yes till Turkiet :)
Vad var det roligaste du gjorde på kollot?
S: Omöjlig fråga allt förutom att åka hem ♥

 vilka bloggar läsare du?
s: Fokis.se,Isabelles.nu,kompisars bloggar och min mosters blogg :>
bästa maträtten?
s: Pannkakor,pizza eller tacos ^.^
 favorit djur??
s: Häst hund eller tiger
 bästisaar?
S: Celicia & Alicia ♥
 nacka forum eller farsta?
s: Forum :)

vad är din musiksmak? :)
s : Pop,RnB  egentligen allt förutom opera ;)

Hoppas ni är nöjda med era svar♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0