mina åsikter om storbloggerskorna


Foki: En jättesöt och gullig vuxen tjej som är min förebild, Fast kan ibland framstå som för gullig.
Dessie: Också en söt tjej fast tonåring, Hon gick i min skola (a)  Läser inte hennes blogg .
Paow: En tonåring som kan verka lite bortkommen...
Kenza: En bra förebild inom mode/fashion läser nästan aldrig hennes blogg men hon är jätte gullig !
Blondinbella: Den perfekta förebilden , en jätte gullig blond tjej finns inget mer att säga om henne.
Kissie´: En vuxen tjej som driver sveriges bästa blogg (inte enligt mig) men kan framstå som att hon hatar folk med kurvor tänker lite föör mycket på utseendet.
Isabelle Strömberg : världens gulligaste tjej som driver sveriges bästa blogg , kan dock framstå som fjortis bland vissa.

Detta är vad JAG tycker ni kan självklart tycka olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0