Vad man saknar mest

Tänkte göra ett litet inlägg om vad man saknar mest / minst under vintern och sommaren.
Har aldrig gjort ett sådant inlägg innan så det ska bli spännande :D
börjar med vad man saknar mest från vinter på sommaren.

Just nu saknar jag nog snön allra mest speciellt när det är 10000° i solen, då önskar man att man hade fyllt frysen med snö i vintras och sedan ha snöbollskrig mitt i sommaren .



Jag som är rädd för fiskarna i sjöar/hav saknar isen på sjön väldigt mycket  ,men jag vill ändå kunna bada utan att frysa ihjäl, I have a problem..

Sen saknar jag självklart den varma chokladen man dricker efter utflykter ute i den iskalla snön.

Och det sista jag saknar från vintern är alla gulliga koltrastar som jag bara ser på vintern :(


Nu till vad jag saknar minst från vintern.

Det jag saknar allra minst är alla plogbilar som låter hur högt som helst och som jagar en när man går till skolan.
Det är nästan omöjligt att gå till skolan utan att bli jagad av en plogbil.

och saknar verkligen INTE alla hala gator som man halkar på hela tiden ! man känner sig nästan som Bambi på hal is ^.^


Nu till vad man saknar mest på vintern.
Jag saknar nog att kunna gå till stranden varje dag, doppa sig,sola , spela beachvolleyboll m.m

Sedan saknar jag även att gå ut i solskenet, sätta sig på en bänk och käka en glass från kiosken :)

Och till der jag saknar mest på vintern. Jordgubbar ♥


Nu till det jag saknar minst.

Det jag saknar allra minst är alla äckliga småkryp dvs. Myggor,getingar,myror osv.
Fast ändå tänk dig en sommar utan myggbett , inte så najs.


Saknar även inte ormarna :O ,Jag är LIVRÄDD för ormar och  vill inte ens lägga upp en bild på en då kommer jag spy ;O

Detta var ett kul inlägg att göra hoppas ni också tycker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0