Världens finaste är du

Det finns miljontals stjärnor.
Men bara en sol
Och det är du

Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le...
När vännerna sviker och allt gör ont
När glädjen försvinner bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ut i kylan, så kallt
Jag lovar jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är min kropp , du är mitt blod.
Detta kallas kärlek, inte mod.

Mister jag pengar , mister jag inget
Mister jag vänner , mister jag något
Mister jag kärlek , mister jag mycket
Mister jag dig, mister jag allt.

Du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt.


tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan blåst å tö
tänk dig en sommar utan havets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
så känns de för mig en sekund utan dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0