hiss/diss


Jag dissar :
Anonyma människor
alltså dom som kommenterar anonymt är det svårt att skriva namn ?
Onödiga kommentarer
Tex . ofta du inte sätt den den har funnits sjukt länge. Jag menar om jag inte sätt den varför göra en stor deal av det?
Kaxiga småbarn.
typ 10-12 åringar som kommenterar både anonymt och onödigt sen finns det ju dom som e kaxiga på andra sätt .
Jag hissar:
Söta kommentarer
Jag blir så himla rörd när jag ser kommentarer där det står tex ., Du har en jätte fin blogg osv :)
Hög statistik
vem blir inte glad när man ser att statistiken gått upp ?
Personer som står upp för sej själva
dom som inte kommenterar anonymt :)

ni som inte fattar så hissar/dissar jag saker inom bloggen :)

Kommentarer
Postat av: N

för det första så, ja jag kanske tycker det är jobbigt att skriva namn, who kwons? inte du iaf. För det andra, jag är över 12 år -.-



och stor deal, vem är det som gör stor deal av saken när den måste göra ett helt dissinlägg om saken som är riktat till mig,inte jag iaf. Stor deal? a det vet väll du allt om.

2011-03-24 @ 07:36:53
Postat av: Nadja

vem är jag då xd

2011-03-24 @ 07:37:36
Postat av: Anonym

och ja, jag kan stå för vad jag säger, vilket inte du kan -.-

2011-03-24 @ 07:38:02
Postat av: Anonym

//Nadja

2011-03-24 @ 07:38:13
Postat av: Emma <3

Hahahah fett töntig du är Nadja? Du skriver N för du är feg! :P Sluta hålla på bara! Vi söker ändå bara ip adressen gumman :P Så sluta bara okej ?

2011-03-24 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0