Trött :@

Sorry att jag inte har bloggat men har verkligen inte orkat , har massa prov och läxor i skolan och 2 "oförberädda" prov den här veckan & sedan redovisning om Naturkatastrofer på onsdag , Åååååh shit pallar inte
-.- ska väl bli att plugga hela helgen :'( Idag började det med att mina linser inte ville in i ögat (fungerade sen) , min väska gick sönder HELT , En oförbered uppsats på engelskan , Uppspel på musiken,Plugg om naturkatastrofer på no:n,lunch, redovisning på svenskan (jag berättade om Rhodos) och sen den jobbigaste bildlektionen någonsin mina fingrar och min hjärna ville inte samarbeta så blev helt missnöjd och var nära på att riva sönder bilden . När vi äntligen slutade kom jag på att jag måste hem och plugga  hela helgen men jag skiter i det ! ska inte sitta med massa läxor under helgen ':@ , ska slappa,spela ds ,äta godis osv. just nu sitter jag med en fet skål godis och väntar på att 101 sätt att åka ur en gameshow ska börja  sen ska jag ha ansiktsmask , Nu får det räcka men kanske bloggar mer sen annars imorgon.
 <----- Jag just nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0