10 saker ni kanske inte visste om mig

Jag ÄLSKAR Disney .
Lite svårt att förklara men jag älskar Disneyfilmer,Disneykaraktärer, Disneyland(world) osv.
Har även massa Disney gosedjur.
Jag har över 100 gosedjur hemma och kan inte sova utan ett i sängen.
Hur ska man förklara detta , När jag var liten "samlade" jag på gosedjur så har en del nu.
Jag kan inte sova i ett helt släckt rum
Jag måste ha en lampa tänd i rummet annars kan jag inte somna.
Jag gillar Justin Bieber.
Eller inte riktigt honom men hans musik är bra .
Jag har Astma.
Vilket jag har haft sen jag var 3 typ ? men lider inte av den för den håller på att försvinna.
Jag har Glasögon egentligen.
Japp , jag har en "ögonsjukdom" och är översynt men använder endast linser
Mina favoritprogram på tv:n är Cake Boss och The simpsons
Jag äger 3 simpsons boxar och älskar att se Cake boss underbara tårtor !
Jag tycker Asiatiska killar ser söta ut ?
ingen förklaring.
Jag ´funderar på att byta skola till åttan
Men vill inte "flytta" från mina vänner
Jag följer BigBrother.
Ingen förklaring,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0