A lot off shoes

Satt och kollade efter skor på google hittade då några to die for och  några skräckexempel.
tänkte visa några exempel.

Dom här skorna var väldigt söta känns lite emo/punk stil  (inge fel med det ) skulle absolut vilja ha dom!

Dom här känns också lite "emo/kawaii" inspererade en väldigt udda blandning. tummen upp för rosetterna !

Dessa är absolut mina favoriter men känns lite överdrivna , Man skulle nog inte frysa om man hade dom här mysiga nalleskorna på tassarna ^^

Jag ÄLSKAR detaljerna på  dom här skorna fast känns en aning att dom är tillverkade för yngre barn :(

Tycker dessa var väldigt bra kombination mellan vardag och söthet ^^

Nu kommer 4 skräckexempel.
Tycker dessa var rätt coola men vem tar frivilligt på sig dom ?, ser lite ut som att dom är gjorda på svart tejp 

Dom här skorna ser ut  att vara gjorda utav "dörrmatta" material, Dom ser hemska ut.

Bara en fråga vad är dessa skor gjorda på Spikar? inte speciellt snygga iallafall.

Dom här är nog det värsta skoparet jag sett , tror ingen skulle vilja ta på sig dessa skor. om jag skulle
se någon på stan med dessa skor skulle jag bli VÄLDIGT förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0