Älskar er

♥Är det bara jag gumman eller glider vi isär ? vi har känt varandra typ hela livet vi har sjukt många bra och dåliga minnen , Jag vägrar att glida isär från dig så får det inte vara , Klarar´mig inte utan dig Alicia Fornstam


Mikaela Edlund du betyder också sjukt mycket för mig , Vi har aldrig bråkat men vi har bara känt varandra typ 2 år , 2 fantastiska år ! Jag älskar dig .
Mikaela Edlund
Jag vet inte vart jag ska börja. Du och jag har bråkat otroligt mycket det gick till och med för långt, men vi har också väldigt bra minnen som jag aldrig kommer glömma och jag är glad att vi är vänner nu , Felicia Nordell du är underbar
Felicia Nordell
Michelle Stenberg, Du är min underbara barndomsvän som alltid funnits där för mig, Vi har bara bra minnen som är oförglömliga , Vi får inte glida isär jag älskar dig för mycket .

Dessa underbara tjejer är bara dom som hoppar upp i huvudet hela tiden som jag inte kan sluta tänka på♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sminkar du dig ?? I såfall hur och med vilka "sminkprodukter", Skulle vara kul att veta :D



P.s fin blogg (Y)

2011-05-02 @ 17:38:05
Postat av: alicia f'

Gud vad gullig du är! Vi måste ses! :*

2011-05-02 @ 19:51:35
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0