ännu ett test

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? några stycken
Vad tycker du om kärlek? Kärleken övervinner allt
När kramade du någon sist? typ nån timme sen.
Saknar du någon speciell person? ah
Har du svårt för att bli kär? nja
Är du singel? Yes
När fick du senast en komplimang? idag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Hånglat med nån riktigt ful: ah på ryska posten
Hånglat med fler än 50 pers: nä
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ryska posten
Gjort något riktigt dumt? javisst
Gjort något du verkligen ångrar? ja, man lär sig av sina misstag.
Åkt ambulans? aa :p
Åkt polisbil?
Gjort nåt olagligt? nje
Fått din mamma att gråta? tror inte de..
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? nej
Sagt jag älskar dig och menat det? ah
Tar du droger?
Dricker du? nej, jag har kul utan alkohol!
Vilka kläder sover du i? min onepice 
Vad hatar du verkligen? falska vänner
Varit kär? a
Är du ensam nu? nej
Vill du gifta dig? ah
Vill du ha barn? ah

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Emma
Såg dig gråta? ingen aning
Fick dig att gråta? vne
Du delade en dricka med? Morris
Du gick på bio med? Maathilda
Skällde på dig? mammi
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma: bella du kan ta datorn nu.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nopp
Kramat någon? jao
Pussat någon? nae
Köpt någonting? ja
Sjungit? arå
Saknat någon? yes

JAG HAR:

Digitalkamera? aa , fast en trasig :D
Systemkamera? Aaa
Telefon på rummet? nopp men ska köpa
Egen dator? nä -.-
Bra kompisar? B Ä S T A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0