Min dag

Det blev grönan istället för cirkus,minst lika kul !. Imorse vaknade vi runt 9 då bestämde vi att vi borde åka till grönan..Så vi gjorde oss iordning och gick hem till mig för att hämta pengar. Jag behövde köpa enengånsbiljett så då gick vi till Pressbyrån och köpte det sen "råkade" jag köpa min favoritglass Filur , Morris och Saga köpte varsin kexchoklad med smakerna hallon och blåbär. Sen åkte vi färja då såg jag Rodney da silva (från bigbrother) .När vi kom in delade dom ut glass och oreokakor. Fick 2 glassar och 2 paket kakor. Sen stod vi i kö i en halvtimme för att åka blåtåget.SKIT LÄSKIGT!. efter det åt vi varsin pizza slice och sedanköpte vi godis för att orka stå i Twisterkön. Efter 90 minuter kanske (?) fick vi åka Twister. Den bästa karusellen på grönan !.
Men nu ska jag se på film med pappa och emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0