Sminkprodukter jag använder

Bara för att Anonym undrade kan jag lägga upp dom 15 sminkprodukter jag använder mest .
Till puder använder jag det här . finns att köpa på LINDEX blandannat för kanske en hundring ?

Den här ögonskuggan från viva la diva  använder jag då och då mest när jag vill se naturlig ut.

Mitt underbara chockrosa läppglans kostar bara en 50 lapp på  h&m !

Köpte den här "paletten" för 30 kronor på Gekås, Underbara färger!

Det här läppglanset kommerf rån sweetberry. finns på lindex 3 för 99

en palett från h&m med rätt höstiga färger. kostade 20 kronor på rea

OM jag ska använda foundation vilket jag sällan gör blir det oftast denna från h&m kostar 5o kronor.

denna använder jag om jag vill ha "glitter" på ögonlocken eller kindbenen. den kommer från viva la diva kostar runt 50

en rouge jag fick med en frida tidning . den använder jag väldigt sällan  men den har stark rosa färg

När jag täcker blämmor,finnar,svarta ringar under ögonen  använder jag denna från Wet n Wild
köptes på Gekås för 29  spänn!

Mina 3 favoritkajal pennor från Laura Key en vit en brun och en svart  dom är riktigt bra fick till en tidning.

så det var lite om sminket jag använder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0