seriöst detta börjar gå långt

N om hiss/diss:
för det första så, ja jag kanske tycker det är jobbigt att skriva namn, who kwons? inte du iaf. För det andra, jag är över 12 år -.-

och stor deal, vem är det som gör stor deal av saken när den måste göra ett helt dissinlägg om saken som är riktat till mig,inte jag iaf. Stor deal? a det vet väll du allt om.
Svar: skulle aldrig "tillägna" ett dissinlägg till någon som komenterar min blogg, inte ens någon jag hatar .Jag tvingar dej inte att skriva namn , tycker bara det är jobbigt med "anonyma" ;) , Jag vet att du e över 12 ;)


Kommentarer
Postat av: Nadja

älskar att du inte kan sluta ge svar på tal, ta d lungt och ignorera komentarerna o problemet är löst...

2011-03-24 @ 19:07:49
URL: http://nadjal.blogg.se/
Postat av: Nadja

låt det vara då, skulle bara säga en sak om glass och du blir sjukt upprörd, leave it bara, för det ska jag, detta är bara onödigt -.-

2011-03-24 @ 19:08:52
URL: http://nadjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0